Zagadka – Co to jest za sieć?

żeby się dowiedzieć kliknij dalej:) To jest sieć sąsiedztwa powiatów Polski z Diva GIS. Poniżej obrazek z labelami, samą sieć umieściłem w tym pliku pajekowym: polska.net. Tak wiem, nie chciało mi się zmieniać nazw powiatów na polskie, no i w nazwach są krzaki. Ale przynajmniej jest sieć powiatów polski:) I kurde nie przypomina naszej cudownej mapki, prawda?:)

Tagi: , ,

Komentarze 3 to “Zagadka – Co to jest za sieć?”

  1. Mariusz Karbowski Says:

    Fajną zabawą trochę w tą stronę było wystąpienie Valdisa Krebsa na konferencji w czerwcu w Budapeszcie.
    Pokazywał on dwie sieci i widownia miała za zadanie wybrać tą która jest siecią organizacji przestępczej a która siecią IBM’a …
    Dodam tylko, że to podchwytliwa zagadka .. 🙂

    Może zrobisz taką zagadkę ? 🙂 ja chętnie pozgaduje, a Twój współczynnik postów wzrośnie 🙂
    pozdrawiam

  2. zniwiarz Says:

    do tego trzeba mieć wypasione sieci, a ja na razie zgarnąłem tylko tę z powiatami. Ale jak będę miał coś ciekawego, to pokazę i zaproponuję konkurs. Tylko ktoś musi zafundować nagrody:)

  3. DB Says:

    Wszystko spoko, tylko wschód z zachodem Ci się pomylił 😉

Dodaj komentarz